Startpagina in wenskaarten

Velen van jullie weten dat ik alles maar dan ook alles leuk vind. Het is moeilijk om minimale keuzes te maken terwijl je maximaal keus hebt.

Ik heb een startpagina met wenskaarten aangemaakt, ze zijn uiteraard ook te vinden en te bestellen in mijn webwinkel.

Maar om het overzichtelijk te houden heb ik daar voor gekozen.

Ook om daar andere winkels bij te voegen die ook leuke, bijzondere kaarten verkopen zoals: goededoelkerstkaarten, greetz, tegeltjes, prachtigkado,kadopagina, kaartwereld

De onderstaande wenskaarten noem ik wenskaarten de luxe, klinkt chic en dat is het eigenlijk ook. Het is nieuw, verfrissend en kan altijd met de laatste mode mee. Zo heb je kaarten van geboorte, opa & oma, verjaardag, zomaar, vriendschap, geluk, woning, trouwerij noem het maar op. Hieronder een kleine impressie van deze prachtige wenskaarten met een geurtje.

wenskaart met een geurdoosje
wenskaart met een geurdoosje

2 gedachtes over “Startpagina in wenskaarten

Plaats een reactie